zondag 6 april 2008

Splashin' em!

Hunnie die verder kijken dan zijn of haar neus lang is weten al lang dat ieder jaar in Mofrika het enige echte Splash Fest plaats vindt. Los van het feit dat het wat eng is om een stuk of 10.000 Duitsers allemaal bereidwillig met 1 arm in de lucht te zien staan, is dit wel een van de dopeste dingen die je mee kan maken als je down bent met optredens, gezelligheid, drank, shitty ass camping's en gewoon lekker niet douchen een lang weekend (en alsnog zijn die Duitse chicks gierig...hoe dan?!).

Enfin, De locatie is sinds vorige jaar verplaatst, en om dat te vieren, of gewoon omdat die mensen van de organisatie helemaal gek zijn hebben we nu al in de line up mensen staan als
Jay-Z
Ice Cube
M.O.P.
Little Brother
D.I.T.C.
Sean P.
een heel arsenaal aan Duitse act's die ik niet allemaal neer ga pennen, en dat verspreid over 3 dagen lauwness.

Dope dus, maar wat is nou het aller dopeste in mijn optiek dit jaar?
Als meet recentelijke naam is The Yardfather oftewel Saigon toegevoegd.
Zij die ik er wel eens over lastig heb gevalen weten dat ik mijn volledige vertrouwen in US Hip Hop gevestigd heb op deze man, nog geen album uit, maar 99% van de wereld killen met mixtapes. Hoe dan ook, ik ben gewoon fan van de beste Held, en die komt dus ook rocken (misschein even een trackje met Jay doen..?), en dat was in Melkweg al vreselijk aan, en dit word voor een publiek van als ik het goed heb 30.00 man...dat is aan!

Nou regelt Big Homie Venz ieder jaar een busreis die kant op, enige wat je doet is hem mailen dat je mee gaat, en geld over maken, en dat regelt die fijne vent alles voor je, het wordt niet beter dan dat baby!
De desbetreffende site gaat een dezer dagen de lucht in, dus heb nog even geduld, ik laat het wetenals het zo ver is, maar ik zeg, KOM HANGEN DAN!

Voor de tot nu toe bekende line up klik je even hierzo.

Geen opmerkingen: