donderdag 22 mei 2008

Saigon - Believe It ft. Red 5ive

Just Blaze meld een paar dagen gelden dat de deal met atlantic ontbonden is en alle masters nog in handen van mijn ultieme helden duo aller tijden zijn.
Op zich is dat kut, want nu blijft het gewoon onduidelijk wanneer Saigon's Greatest Story Never Told uit gaat komen. Ik zelf heb al een hele tijd gelden besloten dat Saigon de dopeste mc ooit is, en ik denk dat dit album dat aan iedereen duidelijk gaat maken, maar nu moet ik dat woord gewoon nog een tijdje zonder album uitdragen, is niet erg, want Just Blaze heeft de wereld gezegend met nog een track van het album, vanaf heden te bestempelen als de nieuwe single.
De track gaat door het leven onder de titel Believe It en de hook wordt verzorgd door ene Red 5ive. Die laatste zegt mij weinig, maar op het moment dat ik me geen moment stoor aan een t-pain achtig refrein niet gezongen door t-pain doe je ergens iets goed.
Ik ben in ieder geval weer helemaal in extase met vlinders in mijn buik voor de dag dat ik de winkel in kan wandelen en een paar exemplaren mee kan nemen naar huis (ja, ik ga er echt 3 of meer kopen).
Check die track op deze link:
http://themegatrondon2.com/audio/believeitdirty.mp3

Geen opmerkingen: