dinsdag 17 juni 2008

Murder!!

Ok, dan nu even tijd voor dingen die ik wel kan waarderen.

Ten eerste voor iedereen die zijn grime en dubstep wel kan waarderen een track van een lastig te vinden mixtape van ni9emand minder dan Miss Dynamite. (ik kan hem in ieder geval nergens vinden, kan aan mij liggen) Tape schijnt niet helemaal all that te zijn, maar bijgestaan door Killa P, Flowdan en Riko heb je hir een zootje hargdheid voor je muil waar ik vreselijk vrolijk van word!
check:

10 murder ft. riko flowdan killa p.mp3 - 4.34MB


En dan nog even een big shout out naar Pay.
Meisje doet mad shit waar nog lang niet genoeg mensen van weten, verjaardags feestje in de states met een line up waar menig een jaloers op mag zijn, en sinds kort een mixtape van niemand minder dan vreselijk Held Skyzoo online, onder de titel "Internationaly Known; THE AMSTRDAM MIXTAPE."
Nou moet je je sowieso een beetje schamen als je nog niet bekend was met Skyzoo, want papi is een van de illste cats die er aan aan het komen zijn. De man maakte furore met mixtape's, dropte een classic album met 9th wonder...dus als je daar op hebt geslapen kom je niet wopwopwop zal ik maar zeggen (wat blijft ik De Machine trouwens kanker hargd vinden zeg, krijg hem maar zelden niet een paar keer in de playlist per dag...).
Hoe dan ook, download die shit hier en geniet!
Skyzoo-Amsterdam_Mixtape-ML75-2008.rar

Geen opmerkingen: