woensdag 11 juni 2008

Rick Ross nu in melkweg en andere dingen waar ik minder enthousiast over ben.

Dus ik was net even in melkweg (Sowieso wederom big op Dimmy voor de lijst!!), Rick Ross moest rokken...Homie Salah stond in het voorprogram' maar er was bitter weinig animo in de belachelijk...zeg maar gewoon vol gepakte met 40 euro betalende bozemensen...zaal om daar actief aan mee te doen.
Moeten de mensen zelf weten verder, maar een beetje credit naar onze eigen mensen zou toch wel eens mogen hoor...
Rikkie Ros was verder niet onaardig, maar als ik er 40 pitermannen voor betaald had was ik hem achteraf waarschijnlijk nog wel even op gaan zoeken om in ieder geval 30 daarvan terug te eisen...
Maar ja, de mensheid slikt alles voor een hitje vandaag de dag geloof ik...

Wat mij ook vreselijk stoort is dat je op eens niet meer gewoon naast Paradiso je banden op kan pompen...of dat ze dat in ieder geval vreselijk veel moeilijker hebben gemaakt, nergens voor nodig mensen! Dat was een unique selling point!

Owja, als je godverdomme nog aan toe eens in het jaar een keer van je bank af komt en je nieuwe outfit rokt om naar een club of wat dan ook te gaan, dont be fronting like you own the place! We hebben je daar nog nooit gezien, doe de fok normaal!

En waarkolerenogaantoeom moest Bitterzoet nou weer verkocht worden?!!
Ik vind het vreselijke gedachte dat een van mijn externe woonkamers gewoon met de grond gelijk gemaakt gaat worden.
En dan straks ook niet meer mogen roken overal...let's bring back house parties people!! (dat is tevens een voorspelling waar ik later nog wel dieper op in zal gaan) .

Een andere frons gaat vanavond naar Turken die nu toeterend en vlaggenzwaaiend door de stad crossen....JE WINT VAN FOKKING ZWITSRLAND FOOL!!!!!! En ook niet dat jullie een overtuigende wedstrijd gespeeld hebben.

Fokkit, ik ga een glaasje water drinken en zo maar in bed liggen ofzo....

Geen opmerkingen: