maandag 4 februari 2008

Proud as a peacock

Hoi!
Vol trots mag ik mededelen dat er van uw favoriete aspirant hobbie fotograaf enkele fotos van het eerder genoemde Double Talk op Statemagazine.nl zijn geplaatst!
Ja...dus..?
Nou, dat vind ik fokking dope! Sterker nog, ik ben er even helemaal gelukkig van, door een vreemd soort van aanval van een bak tiramisu en een Capra pizza op mijn maag heen!
Check de fotos van ondergetekende en Elza Jo hier:

http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data%5Barticleid%5D=3918

Big op naar Illja voor wat goede tips die avond trouwens! En naar MeotheCat (stoer met je stage/baan!) en Nina voor wat enthousiasme en op en of aanmerkingen.
Iedereen die wou dat ik ze shit stuur, dat komt dat komt dat komt! Beloofd!

Next up had ik nog een paar fotos die ik even met jullie wou delen die niet op State staan, so check it!
Told you I'd make you famous Conz!

Mr. and Miss. Fotahgraphermaynz, doitallz n your favorite Dj/Producerz.Cream, Lil' Vic (al een tijde helemaal niet zo Lil' meer trouwens), een klein stukje Mass & Abstract, Respect The Skills!

Murth en een klein beetje Fit,
ik ben er echt groot voorstander van dat Flinke Namen die Soldaten track lekt! Ga helemaal los op die shit, maar word een beetje moe van de live versie van GPNL...

Ok thats it for now, I'm off to bed! De komende dagen misschien meer...misschien ook niet...misschien wel heel wat anders...iets als een vreselijk harde Heist Rockah track...maar misschien ook wel helemaal niet..

Memento lief te hebben mensen!
Thats all there is to it!



Geen opmerkingen: