zaterdag 2 februari 2008

Vorige week zaterdag heb je al dan niet Double Talk in Paradiso gemist. Los van het feit dat ik dan oprecht hoop dat je iets leuks met je tijd gedaan hebt (zoals bij Blaxtar's release in Melkweg zijn bijvoorbeeld), ben je half zacht dat je er niet was, want Extince was daar.



Sowieso heb ik een soort diepgeworteld ontzag voor Ex, maar dat zou iedereen moeten hebben, wat mij in het oog sprong was dat De Prins eigenlijk gewoon de Nederlandse LL is. Youtube die video van I'm Bad nog eens, en schaam je als je die shit niet kent, maar hoe broeder LL in die soort van basement een dansje doet waar reguliere stervelingen geen touw aan vast kunnen knopen; Extince heeft die shit! Zomaar op eens tussen door krijg je gewoon een zo ver gevorderde moonwalk dat ik er niet eens fotos van kon maken...they both aliens man!
Dat fotos maken mocht trouwens sowieso niet, maar op de een of andere manier had ik het vermoeden dat de organisatie een ietwat andere visie op geen fotos maken had dan de mensen in de zaal...paparassed out for life, Toch?

Enfin, be on the kijk uit voor die Popcorn 'n Pussy tape van de helden at Patta, staan een paar klappers op waar je vrolijk van wordt! Turk, Spepe, Jiggy, Kleine Jay & Cartes, Probz & Sonny D, Zo Moeilijk! ..mensen killen het! Dope om te zien dat shit zo hard in de lift blijft zitten!
En idem dito voor Chronozbaal trouwens! Shit is nice!

En dan ga ik nu even mijn slaap tekort met een gebakken eitje proberen af te kopen. Mensen moeten op houden met 7 nachten per week interessante dingen aan te bieden, is erg slecht voor mijn gezondheid en mijn saldo!

Op naar de volgende.

Geen opmerkingen: