vrijdag 22 februari 2008

Vanuit de luwte

Yes yes, 
Ik heb een heel arsenaal aan foto's die zo spoedig mogelijk online zullen gaan komen, alleen heeft onder getekende last vaan een keel ontsteking. 
Om dit wat dragelijker te maken heb ik me terug getrokken bij mijn bejaarden, alwaar ik met een flink pak antibiotica de hele dag niets anders doe dan Zwarte Sneeuw kijken (Kent iemand die shit? NCRV serie uit '96 met Tamar van den Dop, echt vreselijk geniaal! Vergeet Lost, vergeet Prison Break, vergeet Heroe....ok, Heroes mag blijven, maar Zwarte Sneeuw was 12 jaar gelden al mad next level!!). Wel had ik mijn camera mee genomen, en nou bedacht ik me op eens dat het wat erg veel gedoe was om alle foto's via de printer hier te oplooien, maar dat ik twee geniale filmpjes gemaakt heb tijdens mijn nachtelijke perikelen, en die wil ik jullie eigenlijk gewoon niet onthouden!
Dus, witness the fitness, terwijl Jeru Da Damaja je verteld hoe de vork in de steel zit, 
en Regga en de Gebroeders Appa je laten zien hoe mensen zo ongeveer wel niet gaan dansen...ergens in 2030! 
Enjoy.
   


Geen opmerkingen: