maandag 3 maart 2008

Beter laat dan nooit. Hahaha

Leuk en aardig dat je daar snel van op de been komt, maar dat ze er even niet bij verklappen dat die shit ook je weerstand afbreekt wist ik dus even niet, weer een week in bed gelegen, hinderlijk! 
Dus, die foto's van die webwarming van nalden van vorige week die ik dus de zelfde dag online zou zetten... Die bewuste dag had ik een kater waar ik alleen maar in pure ellende van op de bank kon zitten (liggen fokte met mijn evenwicht), dus dat gebeurde niet, en de volgende dag had ik het te druk, en de dag daarna heb ik op eens bijna 40 graden koorts, wackness galore dus! 
Hier onder een sfeer impressie, plak er later nog een paar foto's aan vast, maar die staan op een andere computer, dus vandaar. 
Props gaan trouwens uit naar Nina, Tinus & Mij Zelfe, iedereen was tot op zekere hoogte gierig voor mijn camera omdat die eigenlijk gewoon voor sommige shits best wel bazig is ofzo...
Check die gezelligheid baby!! 
























Geen opmerkingen: