zaterdag 8 maart 2008

We Dangerous!

Dus ik zat net rustig bij Satan voor een sapje (that spell's Duivel you fool!), ik denk fakkit, ik loop die 4 minuten naar huis, moregn shit te doen, even een track voor onderweg...en ik bleef in mijn wandel met Dangerous van O.C. en Big L van het briljante Jewels album (lees dat laatste stukje nog een keer als je hem niet in een keer door had) hangen. En nou moest ik dus even kwijt, dat Big L zo 2050 komt daar... Ik kan er in ieder geval maar geen genoeg van krijgen... Mensen, wanneer gaan we deze track gewoon weer eens in bitter, para of melkweg draaien? Dit is wat we willen horen!!!! (en als je dit niet wil horen als je aan het hangen bent, dat heb je het nooit begrepen of snap je het gewoon niet)
Zet die plaat op, pak die cd er bij, rol met je itunes...wat dan ook, zet die track op en zone met me hier!



I be that smooth cat you never seen rollin with clowns
One of the few from Uptown that's holdin it down
Hoes is on me like I'm welfare, even rich ones
that live in Bel Air, is this Big L yeah, hell yeah
Word up, I use a chrome gat to push domes back
Watch how you talk when you call me, Feds got the phone tapped
This rap game, I put my life in it, chain got
mega ice in it, push an Infinite, chrome rims, light tinted
You can see pal, it's all about me now
Twenty G's a show punk three thou just to freestyle
I made this cheese it didn't grow on trees
Can you hold somethin? Sure, you can hold on these
Yo I'm fat like the old Cray-on, smooth as Rayon
L is who the ladies stay on (yea baby play on)
I chew chumps like chewsticks, known for poppin new hits
I know you want me hoe if I was you I'd want me too bitch!

Geen opmerkingen: