dinsdag 11 maart 2008

Het grote Turk lof lied.

Gaat ie weer,
Ik had laatst een date met Turk in de studio van Snelle Jelle, en dat was sowieso vreselijk gezellig. Maar wat bleek nou, er waren daar nog veel meer mensen. En weet je waarom?
Er werd mad opgenomen daar!
Owja? Wat dan?
Niets minder dan de one en only Be On De Kijk Uit Remix!
We hadden Youssef aka Sef Nice van de Flinke Namen, we hadden De Jeugd van Tegenwoordig en als ik Benny Baklava mag geloven kunnen we daar nog mensen als Hairo en Jiggy Djé aan toevoegen, plus brand new vuur van natuurlijk Turk en Pe Pe zelf!
Nou kan ik nog niet voor iedereen spreken, want ik heb nog niet alles gehoord, maar shit is vreselijk aan, dat beloof ik je nu wel al vast!
Foto's komen snel, maar blogspot doet vreselijk stoer met uploaden van shits, dus dat is redelijk out of mty hands at the moment. Wel heb ik om mensne warm te houden mijn laatste youtube hit voor jullie. Een tipje van de sluier, er komt meer aan dan je op dit moment weet...en dit is misschein gewoon wel een soort hidden preview!
Big op Turk sowieso! Be on de modderfokking kijk uit voor de Turkse Pizza EP de 25ste van maart bij fresh cotton en uit de rugzak, big op Snelle Jelle, Youssef & De Jeugd, check het mayn!

Geen opmerkingen: